God tisdagsmorgon!

Jag har sovit cirka åtta timmar i natt, men jag känner att mitt sömnkonto behöver tankas på så ytterligare några timmar till hade jag behövt. Men det får bli en annan gång! Hur som helst har jag nyss druckit en halv kopp kaffe (det som fanns kvar efter Adams frukost) och två pyttesmå ägg (de minsta jag någonsin sett - inte undra på att de var på specialpris...). Jag börjar piggna i lite grann (samtidigt som jag skrev meningen gäspade jag stort och länge, haha).
-
Snart ska jag gå i duschen, plugga och därefter gå iväg till skolan. Jag ska dessutom posta lite kuvert. Ett är mitt arbetsavtal för sommaren och två är till radiotjänst. Japp, vi ska (börja) betala tv-licensen.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Så äggen har diet också och minskar...;-)

2010-05-04 @ 21:30:09

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback