Lite mindre av mig

På SATS Stadion är de så fiffiga. De har en hel spegelvägg precis framför löpbanden. Med andra ord springer man stirrandes på sig själv hela tiden. Kul att så hur låren dallrar och magen hoppar i takt med att fötterna flyger fram. För att inte nämna hur kul det är att kolla in hur man blir rödare och svettigare i ansiktet för varje minut som går. Men idag uppskattade jag speglarna. För idag när jag intervalltränade i 30 minuter kunde jag konstatera att jag för första gången sedan jag började med GI såg att jag hade blivit smalare. Visserligen har jag en del fett kvar på kroppen, onekligen. Men jag är smalare nu än vad jag var i mitten av mars. Skönt att äntligen själv kunna se det där resultatet som alla andra pratat om. Hemmablind kan vi väl kalla det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är fantastiskt imponerad av din frispråkighet. Det är inte många som vågar erkänna hur de ser ut i helspegel! Jag hejar på dig (som alltid !) Lycka till kramisar från mamma:)

2010-05-27 @ 15:02:05

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback