Ryggen

Igår kväll blev det soffläge hela kvällen. Jag tog lite värkmedicin och drack lite vin. Till natten smorde jag in ryggen med tigerbalsam och tog några värktabletter till. Sedan tvingade jag mig själv att sova liggandes på rygg. Och idag är ryggen bättre. Jag tänkte fortsätta stoppa i mig värkmedicin tills jag har blivit av med värken helt. Men det känns gudomligt att överhuvudtaget kunna röra på sig utan att falla sönder av smärta i ryggen. Det här blir nog bra! Tack mamma för att du kommer med konkreta tips på hur man ska göra. Nu ska jag bara gå till ICA och köpa värkmedicin. Vi har slut i förrådet. Idag är det skönt att det statliga apoteksmonopolet är borta.

Kommentarer
Postat av: mamma

varsågod gullunge! Det är först nu när du är vuxen som du börjat tro att mamma faktiskt någongång kan ha rätt!Bra att du är på benen så att du kan möta Frida !Lite nrvigt för hennes del tror jag... stor kram

2010-05-14 @ 09:59:52

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback