Som en uppnåelig dröm

Någon gång när jag anser mig ha tid ska jag kolla igenom alla Uppdrag Granskning avsnitt från den här säsongen. När jag är klar med det ska jag lyssna på alla avsnitt av P3 dokumentär. Och sedan avrunda med att lyssna på utvalda (svenska, inte åländska) sommarpratare. Vad löjligt det känns att jag inte redan tar mig tid till det där. Jag menar, det är ju faktiskt bra mycket intressantare att kolla på Uppdrag Granskning istället för Gossip Girl. Bra mycket vettigare att lyssna på P3 dokumentär istället för ljudböcker varje gång jag går utanför dörren. Bra mycket roligare att höra sommarpratare istället för att höra hur RixFm spelar sönder musiken.

Kommentarer
Postat av: mamma

smart och helt rätt!

2010-05-11 @ 15:02:02

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback