Sunshine in my heart

Strålande sol ute! Jag kan tänka mig att jag väljer att gå på en längre promenad idag och sedan köra styrka hemma (istället för SATS som planerat). För jag måste ta till vara solens underbara strålar!
-
Jag tänkte bara på nytt förtydliga att alla bilder som jag hittar via Google och fritt publicerar på min blogg, har jag länkat till sidan där jag hittade bilden. Om denna sidan sen är ursprungssidan eller inte står upp till någon annan att avgöra för att sedan finna vem som publicerat bilden i första hand. Hur som helst, om ni klickar på bilden kommer ni till sidan varifrån jag har tagit bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som fellow juriststudent vill jag påpeka att det är lika olagligt att ta bilder utan lov vare sig man anger källa eller ej :)

2010-05-11 @ 10:41:37
Postat av: Julia Lindfors

Det vet jag, men jag menade mera för att visa att jag inte låtsas som att det är mina bilder. Känns bättre att ange varifrån bilden kommer!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback