Tips på övningar!

Ja, idag blev det som sagt styrkeövningar signerade Aftonbladet, genom Sofi Fahrman som träffat kändistränaren Joe Dowdell och träningstipsen är nedskrivna av Julia Klingener. Hur som helst, här är ett relativt enkelt träningsprogram - men som så klart går att göra mer avancerat. Först den slående titeln "Modellsnygga ben på ett kick" (benövningar). Sedan "Kändistränarens knep för en plattare mage" (magövningar). Klart och tydligt "Forma rumpan!" (rumpövningar). Och slutligen "Ta fajten mot slappa armar" (armövningar). Det bästa är att varje övningsserie kompletteras med en intervju med kändistränaren där Sofi Fahrman visar hur de olika övningarna ska göras. Enklare för oss här hemma att göra rätt då!
-
Sedan gick jag ut på en promenad. Jag tänkte att jag skulle passa på medan solen sken och himlen såg någorlunda ljus ut. Men så blev det inte. Cirka 25 minuter av 30 fick jag gå i ösregn. Som tur är hade jag på mig en vattentät jacka, så jag blev inte allt för blöt. Istället var det ganska uppfriskande att gå i regnet! Det finns något bra med allting.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback