Upp till bevis!

Okej, nu har jag stått och stampat på stället i flera veckor. Ja, vad gäller vikten alltså. Jag går inte ner och inte upp. Jag är ganska säker på att nyckeln till framgång är träning, och vet med mig att jag inte har tränat speciellt mycket under alla dessa veckor med GI. Därför tänker jag den här veckan motionera på ett eller annat sätt varje dag och i övrigt äta precis som vanligt. För att se om det är mera träning som behövs för viktnedgång, eller om kroppen helt enkelt har vant sig vid en kost (nästan) helt utan kolhydrater.
-
Så här ser veckan träningsplanering ut:
  • Måndag: promenad minst 30 minuter, ett 15-minuters träningspass från Paolo Roberto-dvdn (men vara försiktig med ryggen!).
  • Tisdag: gymmet (30 minuter intervaller, d.v.s. varierat gå och jogga samt grundläggande träning för de stora muskelgrupperna).
  • Onsdag: morgonpromenad (cirka 20 minuter) innan frukosten.
  • Torsdag: gymmet (30 minuter intervaller samt grundläggande träning för de stora muskelgrupperna).
  • Fredag: promenad minst 30 minuter, ett 15-minuters träningspass från Paolo Roberto-dvdn.
  • Lördag: promenad minst 30 minuter, styrketräningsprogram från Sofi Fahrman.
  • Söndag: promenad och stretcha hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: mamma

följer du det här och lämnar bort den mörka chokladen så var det väl 17 om det inte ger resultat! heja heja!

2010-05-24 @ 12:53:56

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback