En positiv sak

Jag känner fortfarande inte att det här har förvandlats till en speciellt bra dag. En positiv sak med den här dagen är i alla fall att jag äntligen börjar ha fått ordning på allting här hemma efter alla resor. För när hösten varit så intensiv så har vissa saker bara blivit slängda lite varstans i lägenheten. Det har varit biljetter och resedokument och namnlappar och infobla. Och allt annat möjligt och omöjligt. Nu har jag i alla fall slängt det som skulle slängas, lagt undan i lådor det som skulle undan i lådor och satt in i pärmar det som skulle in i pärmar. Det känns skönt att allt nu har återgått till vardagen. Hur uppfriskande det än har varit med alla höstens resor, så är jag nu själaglad över att jag inte har en endaste resa inplanerad (förutom resor till Åland). Hem, ljuva hem.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback