Plugghästen Julia

Nu har jag en liten stund framför datorn för att svara på mail och uppdatera mig lite i bloggvärlden. Det blev ingen datoranvändning alls för min del igår (bortsett från de få minuter jag surfade från mobilen under gårdagen). Istället fick jag väldigt mycket pluggat - vilket väl i princip var det enda jag fick gjort igår. Jag var inte ens utanför dörren igår! Så idag har jag, hittills, diskat, tvättat, varit ut på en löpartur och svarat på mail. Snart blir det duschen och sedan blir det skadeståndsrätt resten av dagen. Känns bra i alla fall att ha varit lite effektiv i det "riktiga livet" idag, inte bara i studielivet.
-
Men så mycket dator blir det nog inte idag heller, ni får överleva en dag till utan min underbara internetnärvaro.
Ta hand om er!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback