Söndagen den tjugoförsta november tvåtusentio

Jaha, då börjar väl även den här dagen gå till ända. Jag har varit otroligt duktig idag och har avverkat 130 sidor skadeståndsrätt. Det känns bra! Imorgon läser jag klart boken, det har jag bestämt. Just i detta nu känner jag mig extremt stressad - har några relativt viktiga saker rörande Nordiska veckan som måste lösa sig snarast. Nåja, det är i alla fall inget som jag kommer kunna lösa klockan 23:00 söndag kväll. Så jag kan likaväl gå och lägga mig för att ta tag i morgondagen med förnyade krafter.
-
Föga förvånande ska morgondagen ägnas åt plugg och sista-minuten-inför-Nordiska-veckan arbete. På söndag, om en vecka alltså, då ska jag försöka återgå till det normala igen (då är den Nordiska veckan avklarad). Det vill säga, uppdatera bloggen med relativt intressanta inlägg (ja, alltså, ni vet, allt är ju relativt).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback