Stockholm - Riga - Stockholm (söndag - måndag - tisdag)

Om sju timmar befinner Adam och jag oss ombord på båten nedan. Vi ska åka på en kryssning mellan Stockholm och Riga. Ikväll och inatt åker vi över Östersjön för att imorgon förmiddag gå i land i Riga. Där väntar en guidad sightseeing och därefter ska vi ströva runt i staden. På eftermiddagen/kvällen går vi på båten igen för att spendera ytterligare en natt där. Och på tisdag morgon är vi tillbaka i Stockholm. Jag trodde aldrig någonsin att jag frivilligt skulle åka på en kryssning - men nu ser jag till och med fram emot det! Att vi dessutom fick kryssningen gratis tack vare ett presentkort mamma hade gör ju inte saken sämre. Jag menar, vem tackar nej till gratis? Plus att det här är en chans för Adam och mig att få umgås bara vi två, efter en höst där vi (mest jag) har varit ute och rest till olika håll. Och så får vi ju se ett nytt land, jag har aldrig varit i Lettland tidigare.
-

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback