Jag gör så här istället

Lite ändrade planer för min del. Det blir inget seminarium idag. Jag har kommit på att Stadsbiblioteket har ett referensexemplar av en väldigt viktigt bok för min PM. Det innebär att om jag är på plats när biblioteket öppnar så har jag chans att få tag på detta exemplar. Jag får ju inte låna hem det, men jag kan ta kopia på de viktigaste sidorna och så kan jag i alla fall läsa igenom allting på plats. Det här kom jag på i natt vid fyra när jag låg sömnlös.
-
Jag har förövrigt sovit väldigt dåligt på senaste tiden. Jag somnar "aldrig". Jag vaknar mitt i natten och kan inte somna om. Jag vaknar långt före klockan ska ringa. Det här gör en lite lätt frustrerad. Men så ibland kommer man på bra saker när man ligger där, då känns det helt plötsligt lite mera okej.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback