Känner mig lite bitter, eller?

Får lov att inse att jag inte kommer få min PM klarskriven idag. Jag får inte till en vettig analys hur jag än försöker. Så imorgon förmiddag, istället för att gå på seminarium, är det jag som sitter hemma och avslutar texten. That's for sure.
-
Jag längtar tills den här kursen är slut. Jag förstår varför den kallas för väggen. Men, samtidigt får jag väl skylla mig själv som har engagerat mig i så mycket annat den här hösten. Då blir det lite stressigt emellanåt! Men efter nästa helg så har jag ingenting inplanerat, förutom skolan - ja, och så nordiska veckan sen då. Men då ska jag sitta dagarna i ända med näsan i kurslitteraturen. Åh, så roligt det ska bli (eller så inte)! Men nödvändigt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback