Lite nervöst nu...

Om en timme börjar min resa till Island. Jag är lite nervös, det är så mycket att tänka på när man reser ensam och dessutom saknar jag ju då någon person att ventilera mina smånervösa tankar med! Förhoppningsvis är alla flyg i tid (annars missar jag kanske anslutningsflyget) och allt flyter på utan bekymmer. Troligen hör ni inget från mig före natten till söndag när jag har landat, möjligen kan jag slänga upp någon rad på facebook.
-
Jag önskar er en härlig helg, och så ber jag er hålla tummarna för att allt ska gå bra under min resa! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

Postat av: Julia

Ha så kul på Island! :D

2010-10-29 @ 20:00:55
URL: http://lulibell.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback