Nu laddar jag inför nästa resa!

Oj oj oj, vad skönt det var att sova en hel natt - i egen säng! Guld värt. Jag var så trött igår, så jag vet inte vad klockan var när jag gick och lade mig (efter att ha sovit på soffan i olika omgångar). Men jag skulle gissa på att jag fått ungefär 13 timmar sömn. Lika mycket sömn som jag fick sammanlagt under tiden vi var i Bryssel (4 nätter).
-
Just nu packar jag för fullt inför Helsingfors. Ytterligare en resa som säkerligen kommer bjuda på begränsad sömnmängd. Hur som helst. Det blir mycket packning den här gången. Allt från maskerad till bal ska hinnas med i festväg och däremellan byråbesök, stugliv och vardagsliv. Så kläderna ska täcka ett brett spektrum!

Kommentarer
Postat av: mamma

det är ju tur att Viking Line inte har väskstorleks restriktioner !

2010-10-04 @ 15:34:29

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback