2010-09-14 Adams födelsedag!

Idag fyller världens bästa Adam 21 år! ♥ Jag började dagen med att sjunga Ja må han leva för att väcka Adam. Tilläggas bör att jag bara kom typ tre ord in i sången innan min röst inte var med på noterna (haha) längre, hes förkylningsröst rekommenderas inte till skönsång! Därefter fick Adam öppna presenten och sedan leka lite med den (Nintendo Wii). Nu sitter vi egentligen bara och väntar på att killen som ska sänka radonhalten i vår lägenhet ska dyka upp. Därefter åker vi en sväng till stan!
-
Hoppas att ni får en bra dag - det tänker vi i alla fall ha!

Kommentarer
Postat av: mamma

ingen dålig present från en studerande till en annan...!

2010-09-14 @ 10:20:57
Postat av: Julia

Mamma: men vi har redan sagt att halva spelkonsolen är min, så då är priset på presenten precis i samma nivå som vi brukar ge till varandra :)

Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Vill tipsa om min tävling där du kan vinna ett valfritt plagg ifrån; www.mahingo.com, missa inte chansen! :)

2010-09-14 @ 13:59:20
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback