Boule, medelhavet och avtalsförhandling

Herregud, vart tar tiden vägen?! Jag tror att det finns en tidstjuv någonstans. Och jag vägrar tro att den tidstjuven kallas för dator.
-
Igår var jag på kickoff inför arbetet på Juristdagarna. Vi är indelade i mindre sektioner, min sektion består av åtta mycket trevliga personer. Jag tror vi kommer ha roligt när vi arbetar tillsammans! Kickoffen igår bestod av bouleturnering på något hak på Söder. Därefter blev det middag i form av medelhavsbuffé och därefter rundpingis. Jag hade en rolig kväll tillsammans med några bekanta men mestadels obekanta. Det var spännande att gå till ett sådant ställe som jag aldrig annars skulle få för mig att gå till, samt att göra något som jag aldrig heller skulle välja att göra. Spela boule alltså. Hemma var jag vid halv elva.
-
Idag har jag träffat min grupp för en avtalsförhandlingsövning. Vi har utformat ett utkast till ett kommande avtal. Dessutom har jag packat, virrat omkring och försökt få ordning på tillvaron. Jag tror att jag tänker fortsätta med de tre sistnämnda sakerna resten av dagen. Jag har fjärilar i magen inför resan till Bryssel imorgon!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback