Det blir en spännande höst!

Jag har tre roliga resor att se fram emot den närmsta tiden.
-
29/9 - 3/10 kommer jag vara i Bryssel på en studieresa arrangerad av Juridiska föreningens internationella kommitté. Vi ska på studiebesök under onsdagen till fredagen och sedan är vi några som valt att stanna kvar över helgen för att se vad Bryssel har att erbjuda!
-
5 - 9/10 kommer jag vara i Helsingfors då Codex anordnar deras nordiska vecka. Det här har alltså också med Juridiska föreningens internationella kommitté att göra. Dessa dagar innebär alltså att träffa en hel hög andra representanter från olika juridiska föreningar. Lära känna varandra, gå på intressanta studiebesök och ha kul!
-
29-31/10 kommer jag vara i Reykjavik på Ungdomens Nordiska Råds session. Det är alltså en politisk sammanslutning med ungdomar från Norden där man kommer fram till resolutioner som sedan Nordiska Rådet tar ställning till. Jag åker dit som representant för Frisinnad Samverkan, Åland. Spännande och säkerligen lärorikt!

Kommentarer
Postat av: Ika

Ha så roligt i Bryssel!

Om du får massa tid över (jag antar ej det) så är du välkommen hit till Maasticht. Det är 1,5h med tåg från Bryssel:)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback