Jag gillar inte detta

Just nu är det inte så roligt att heta Julia Lindfors. Det här med förkylning är verkligen inte min grej. Ont i huvudet, öronvärk, lock för öronen, huvudet helt täppt, näsan helt täppt, ingen röst och säkerligen feber. Och Adam jobbar med klubbmästeriet ikväll. Han borde ju vara här hemma och pussa mig på pannan och intala mig att jag snart är frisk igen.
-
Och inte har jag fått i mig någon middag heller, matlusten försvann när förkylningen kom. Jag ska nog tvinga i mig lite mat i alla fall. Typ jordgubbar, fil och kokosflingor.

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars dig! det är nog bäst att du släpar dig hem till mamma och blir omskött!kram

2010-09-11 @ 20:07:01
Postat av: Malin

Usch ja, att vara förkyld känns bara så onödigt. Man orkar ingenting ju. Jag har precis återhämtat mig från min förkylning äntligen. Bara lite hosta kvar. Krya på dig Julia!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback