Lite matematiska uträkningar kring mitt (juridik)pluggande

Jag har nu pluggat i cirka 90 minuter. Det har inte varit jobbigt och jag har lärt mig en hel del. Mitt mål för dagen är att läsa 53 sidor till. Det känns verkligen inte som en omöjlighet. Speciellt inte med tanke på att jag inte har något inplanerat före middagen, det vill säga när Adam har kommit hem. Troligen kommer han hem tidigast klockan 18:00. Det vill säga att jag har 4 timmar på mig att läsa 53 sidor. 13,25 sidor per timme då. Vem tror att jag kommer lyckas med det?

Kommentarer
Postat av: mamma

självklart hinner du med det du tänkt!

2010-09-06 @ 15:19:28
Postat av: Anna

Jag tror absolut att du lyckas :)

Postat av: Julia

Tack för att ni två, mamma och Anna, alltid tror på mig när jag sätter upp mål! Det är peppande :)

2010-09-07 @ 09:07:04
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback