Mellanläge

Just nu befinner jag mig i ett mellanläge. Där jag inte riktigt kan bestämma mig. För saken är den att min mobiltelefon verkligen gillar att samarbeta med gmail och jag har ju inget emot gmail. Förutom att jag gillar min hotmail bättre (julia_lindfors) än vad jag gillar min nyskapade gmail (jlindfors90). Fast det är ju inte hela världen. Utan ett större problem är ju då att köra båda mailadresserna parallellt under tillräckligt lång tid för att alla ska förstå vilken det är som gäller. Samt att ändra mailadressen på alla tusentals sidor jag är registrerad. Men jag tror nog att jag, med lite envishet, får allting ändrat.
-
Vi kan ju börja så här. I fortsättningen får ni väldigt gärna använda följande mailadress när ni kontaktar mig: jlindfors90[at]gmail.com (där [at] ska bytas mot @).

Kommentarer
Postat av: cathrine

jag jag också en hotmail och en gmail. Hotmailen ger jag ut på "tramssidor" communities osv, medans jag bara använder gmailen till mer "seriösa" saker. Riktigt behändligt!

2010-09-21 @ 10:36:37

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback