Och så lite träning mitt i allt!

Träningspasset jag ska gå på börjar om en timme, vilket betyder att jag måste åka hemifrån om ungefär en halvtimme. Jag har absolut inte fått så mycket skolarbete gjort som jag hade önskat, men istället har jag fått lite klarhet i mina tankar och dessutom har jag skrivit upp allt jag måste komma ihåg att göra inom en ganska snar framtid. Känns som att jag ändå fått ordning på någonting. Kanske.
-
Träningen jag ska på ikväll är ett pass kallat CrossTraining. Enligt beskrivningen på hemsidan ska det vara ungefär som cirkelträning i grupp. Jag minns cirkelträningen från främst högstadiet. Jag har alltid gillat cirkelträning, till skillnad från "alla andra" som verkar ha hatat det. Det ska bli spännande att se ikväll om jag blir så slut i kroppen av träningen som jag hoppas på!
-
Övriga träningspass som jag har planerat in den här veckan är en timme bodypump på torsdag, en joggingtur på lördag och en timme bodypump (igen) på söndag.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback