Sitter just nu på restaurang Professorn o...

Sitter just nu på restaurang Professorn och väntar på min beställning. Som ni säkerligen inte har missat är det Adams födelsedag idag och givetvis är det mitt ansvar att göra den här dagen speciell! Så när jag funderade på hur jag ska göra middagen speciell resonerade jag så här: en fin och lyxig middag hemma är visserligen både gott och mysigt, men faktum är att vi så pass ofta lagar "lyxmiddag" hemma att det inte alls känns speciellt. Och att sitta på en lyxig restaurang med min förkylning är heller ingen höjdare. Men att käka pizza eller kebab till middag, det är minst sagt speciellt för oss! Vi gör det aldrig någonsin även fast världens finaste och billigaste pizzaställe finns två minuter från oss. Så idag firar vi med pizza för Adam och kebabsallad för mig, vilket ska intas hemma med lite vin/öl. Smaskens!


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback