Snart läggdags för att ladda upp

(Äntligen) börjar denna dag lida mot sitt slut. Jag har varit i full gång precis hela dagen, trots en envis förkylning i kroppen. Dessvärre ser inte morgondagen speciellt mycket lugnare ut, så jag hoppas på att förkylningen ändå inte drar ut på tiden för avresa från min kropp till destination okänd.
-
För att maximera Adams födelsedag har vi ikväll gjort följande saker; ätit pizza/kebab till middag, spelat Wii Sports Resort (hur roligt som helst ju!) och varit på tisdagspub till Adams sektion. En mycket bra kväll!
-
Planerna för morgondagen är att plugga stenhårt (helgen som var hade jag tänkt plugga stenhårt alla dagar, för att ligga lite före i schemat - men på grund av den här förbaskade förkylningen har jag inte gjort något över huvud taget), dammsuga hela lägenheten, flytta tillbaka alla möbler mot väggarna (det som radon-fixar-snubben lade längs med listerna för att täta har torktid just nu och beräknas vara torkat imorgon), baka en kladdkaka, gå på informationsmöte angående resan till Bryssel om två veckor samt ha födelsedagskaffe för Adam med släkt och vänner. Pust, jag blir trött bara av att tänka på allt som ska göras!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback