Studierna

Ja, jag har egentligen inte speciellt mycket att skriva just nu. Som det känns just nu för såväl mig som för min sambo så borde den här helgen egentligen gå i pluggandets tecken. Men vi får göra det bästa av situationen och försöka plugga på båten, samt en del när vi är på Åland och sedan igen på båten på hemvägen. För min del kommer i alla fall nästa vecka bestå enbart av plugg och träning. Jag kommer vara bortrest väldigt mycket nu under oktober, vilket i sin tur betyder att jag måste ligga lite i förväg med skolarbetet. Fast förkylningen som jag nu fått dras med under ungefär en vecka har ju gjort att jag istället ligger lite efter. Nåja, det är klart att jag hinner ikapp - men det är trist att känna att man måste plugga in viktiga saker i sista stund!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback