Till vardag och fest är PrisXtra bäst

Nu har jag storhandlat. Och släpat hem allting också. Så nu väntar jag bara snällt på att Adam ska komma hem och (hjälpa mig) äta upp allting. Strax är det i alla fall dags för mig att plocka fram lite grönsaker, skära upp dem och äta dem tillsammans med köttfärssåsen jag lagade till lunch. Ikväll ska jag gå en sväng till ICA Lappis (min favorit ICA - eller så inte) för att hämta ut några paket. Något jag vet att personalen där tycker att är SÅÅÅÅÅ jobbigt. Synd för dem då.

Kommentarer
Postat av: mamma

men hur kan du ha behövt storhandla igen? Mika handlade ju massor och senast för ngn dag sedan skrev du att du inte lagat mat när du är ensam! har du råttor i skåpen:)? kram.Ps.filmerna till småsystrarna kom i dag.ds.

2010-09-02 @ 16:31:32
Postat av: Julia

Ja, men jag har ju låtit bli att laga mat för att det inte funnits mat :) Haha. Och färskvarorna har ju tagit slut för längesedan! Men frysen är full med köttet som Adam köpte på Dahlmans och skåpen är fyllda med torrvaror och konserver. Så nog finns det kvar mycket av det Mika handlade!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback