Vart tar tiden vägen?

Den här dagen har bara sprungit förbi. Sedan lunch har jag knappt varit produktiv överhuvudtaget. Men lite hinner jag plugga ikväll efter middagen och därefter har jag gett mig själv fritid för att kolla på två (troligen värdelösa) nya tv-program. Skånefruar heter det ena. Kungarna av Tylösand heter det andra. Jag tror ärligt talat att båda är riktiga rubrikskaparserier och jag måste till mitt försvar säga att jag kollar på dem för att jag gillar att veta vad det är folk snackar om. Sedan kommer jag säkert fasta i båda serierna bara för att varje avsnitt avslutas med en cliffhanger.
-
Nu ska jag börja laga middag och hoppas på att Adam kommer hem inom en snar framtid.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback