Nobel, Spamalot och företagsekonomi

Min älskade sambo i frack!
(Det är inte jag som tagit bilden och därmed hade jag
inget inflytande över var bilden skulle fotograferas.)

Igår njöt jag av att fascineras av Nobelfesten, även om jag dock ångrar att jag inte tog chansen att få gå på Nobel NightCap (efterfesten). Det hade ju faktiskt varit väldigt, väldigt trevligt att få umgås med min sambo när han var så här fin. Och så hade det ju varit häftigt att spana på de kändisar som valde att gå på efterfesten.

Men under gårdagen fick jag i alla fall njuta av att gå på en välgjord musikal, Spamalot på Oscarsteatern. Det var riktigt trevligt att svepas med i en bra show under några timmar! Tack Owe (Adams pappa) för att vi fick följa med!

Den här dagen är bra mycket mindre spännande, jag sitter med glasögonen på näsan och boken i företagsekonomi framför mig. Det är otroligt tråkigt (jag är glad att jag aldrig övervägt att läsa ekonomi) och jag tvingar mig att försöka förstå, för annars blir ju tentan onödigt svår på fredag.

Kommentarer
Postat av: swz'9 ☆

fin blogg :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback