På gång just nu?

Dagarna går så fort, så fort. Just nu känns det som att jag verkligen inte får något nyttigt gjort under dagarna. Visserligen kan det ha att göra med att jag dras med feber och en lättare förkylning också. Nu börjar jag dock känna mig snäppet friskare, efter en ordentlig sovmorgon idag.

På gång just nu: Imorgon är det dags att arrangera en fest tillsammans med Stockholms Universitets Studentkår (SUS). Festen har ett vintrigt och juligt tema och jag hoppas att det blir en mysig kväll, trots att jag ska jobba. Nästa vecka ska jag skriva en tenta i statsvetenskap (som jag hoppade över på ursprungstillfället) och veckan därefter ska jag skriva en tenta i företagsekonomi (det ingår en obligatorisk minimal 4,5 hp:s kurs i juristutbildningen). Sedan dröjer det nästan en månad innan jag ska skriva ytterligare två tentor (innan jag åker iväg till Bryssel).

Så fort jag har blivit frisk ska jag även ta mig iväg till gymmet. Det var längesedan den här kroppen fick känna på lite träningsvärk!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback