Ack, detta eviga skolarbete

Om drygt 35 minuter får jag veta vilken PM-uppgift som tilldelats mig. Sedan har jag till på lördag att skriva klart uppgiften. För på söndag åker jag ju, som bekant, till fjällen med min familj. Alla andra har ända till på måndag att skriva klart sina uppgifter. Nu återstår bara att snällt be någon kompis lämna in min PM-uppgift i mitt ställe. Känns ju lite dumt att lägga ner en massa tid och energi på en (obligatorisk) uppgift utan att kunna lämna in den. Men jag tror inte det ska vara något problem att ge det i uppdrag åt en kompis.

Och dessutom har jag bara drygt 100 sidor kvar att läsa (miljörätt) innan jag tagit mig igenom all viktig kurslitteratur. Sedan har jag drygt 100 sidor historik om fastighetsrätt att läsa, men det tänkte jag sysselsätta mig med mellan varven i skidbackarna. Eller så sätter jag fart den här veckan och läser klart alla böcker och skriver klart PM:en. Så kan jag känna mig ledig nästa vecka!! Hur coolt vore inte det?!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback