Back to reality

Det går lite si och så att sparka igång den här veckan - hjärnan är fortfarande i semesterläge. Men förr eller senare ska jag väl få ordning på livet, så att jag kan tentaplugga och jobba stenhårt med den internationella kommittén inom Juridiska föreningen.

Måndagen till ära ska jag sälja några böcker, gå på möte angående Folkbanquetten som vi ska ordna senare under våren och resten av dagen ska jag ägna åt att komma igång med plugget och att tvätta sängkläder. Diska lär jag behöva göra också. Vardagen, ack denna hatade och älskade vardag.

Kommentarer
Postat av: Din vän ! ! !

Hej, jag ville bara säga så här, är du verkligen känd eller inte vad är det med dig och hur gammal är du för att ha blogg, om du är 14, 15, 16, 17, 18, 19 eller 20 år så är jag inte din vän längre fattar du eller.......

Jag vill bara inte att du ska ha blogg!!!!!

Snälla sluta att ha blogg så att jag kan vara din bästa vän, du har väl så många vänner men jag säger inte vem som skriver åt dig men det är din allra bästa, bästa vän asså och jag vill inte gå på stan med dig igen fatta!!!

Du är typ en elak vän åt mig så jag är med en annan kompis haha..... ha det bra idag!!!!



Förlåt mig!

2011-02-28 @ 15:34:54
Postat av: Lurad

Så klart jag vill vara din bästa vän och gå på stan med dig igen och ha roligt på sommaren tillsamman!!



Bästa tjejer någonsin eller hur vännen!

2011-02-28 @ 15:37:20
Postat av: Lurad

Du får såklart ha blogg för du är min bästa vän och vi kan ha roligt tillsamman!!



Bästa tjejer någonsin eller hur vännen!

2011-02-28 @ 15:40:40

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback