Det här med datorer

Egentligen tycker jag inte att man ska sitta framför varsin dator samtidigt som middagen intas. Men så blev det idag. Under helgen har varken Adam eller jag prioriterat att sitta framför datorn, så när det nu är söndagskväll är det mycket som ska "tas igen". Det är då man inser hur stor del av sitt liv man faktiskt lever på nätet! Frågan är bara om det är bra eller dåligt. Jag har i alla fall fördelen att tillhöra den generationen som har vuxit upp med datorer och internet, så jag ser det inte som lika skadligt som jag kan tänka mig att äldre generationer gör.

Hur som helst ska jag slita mig från datorn nu. För att hänga tvätt och plugga en vända innan det är dags för Solsidan på TV4 (20:00).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback