Liiite till

12 sidor miljörätt SKA jag läsa till innan det är läggdags för min del. Imorgon kommer jag ha fullt upp från 12 och framåt, så då vet jag att väldigt lite blir läst. Så jag måste pressa mig själv att läsa, trots att jag är världens sämsta på att fokusera under kvällstid. Morgonmänniska, det är vad jag är.

(Fråga inte mig varför det plötsligt rasade in kommentarer från främlingar på inlägget nedan, det måste ha hamnat överst på någon lista med de senast aktiva bloggarna - eller något.)


Uppdatering: Ja, det var ju inte så fruktansvärt jobbigt att läsa några ynka sidor, när man väl kom igång. Hade jag kommit igång lite tidigare hade jag ju till och med hunnit läsa det som är relevant till min PM... Men, det är ju en dag imorgon också. Så då ska jag väl komma igång innan det är läggdags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir :)

2011-02-16 @ 09:16:05

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback