Mat i magen

När Adam inte äter middag hemma ser mina måltider oftast lite märkliga ut. Jag utgår från devisen: det som går lättast och snabbast att laga med väldigt lite kolhydrater baserat på det kylskåpet har att erbjuda. Idag blev det således knappt något tuggmotstånd alls i middagsmaten; blomkålspuré (från i söndags, bara att köra i mikron), guacamole (från igår, bara att slänga på en klick), majs (på burk) och köttfärssås (faktiskt färsk, från idag!). Majsen var det som erbjöd mest tuggmotstånd, så det säger ju en del om måltiden. Det kändes lite som att jag åt barnmat - vilket jag väl i princip gjorde. Bortsett från att jag hade betydligt mera salt i min mat, jämfört med vad en bebis skulle ha haft. Hur som helst är det denna måltid som ska ge mig energi för att om en timme genomföra ett pass spinning+core på SATS Stadion.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback