Those days, a life.

Förmiddagen spenderades inne i city tillsammans med Adam. Vi kollade på skor till honom (utan resultat), köpte födelsedagspresent till Sandra (Adams kusin, som vi ska till på födelsedagsfika ikväll!) och ordnade så att jag återigen har SEB studentkonto. Passade även på att beställa ett VISA-kort. Dags att bli vuxen, eller något.

Men nu, nu ska jag läsa klart den himla boken om panträtt i fastighet. För visst har jag skrivit cirka en miljon gånger här i bloggen om att jag ska läsa panträtt? Precis. Bara 38 sidor kvar nu! Sedan ska jag börja läsa om hyra och andra nyttjanderätter...

Ju snabbare jag pluggar desto större chans är det ju att jag hinner ägna mig åt lite annat
nödvändigt läsande.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback