Allt och ingenting

Idag är det en sådan där dag då jag har gjort allt och ingenting. På samma gång. Rent konkret så har jag tränat pilates (och sprungit en stund på löpbandet), pluggat, tvättat (och hängt upp tvätt) varit på resegruppsmöte samt åkt in till stan för att köpa skrivarpapper och batterier. Men ändå har jag haft fullt upp hela dagen. Någonstans går resonemanget inte riktigt ihop. Ikväll har jag t.ex. inte slitit mig en sekund från datorn. Jag har gjort allt sådant som jag tidigare skjutit upp. Men nu är datorn brännande het - vilket är ett tecken på att jag har använt den tillräckligt. Så snart får datorn säga god natt och själv ska jag försöka komma på något att göra sista stunden innan den här dagen är till ända.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback