En sväng till tropikerna tur och retur!

Gårdagen var helt fantastisk. När jag kom hem från träningen stod Adam i köket och lagade middag - med en tvist. När jag kom ur duschen fick jag erfara att middagen skulle intas sittandes på golvet i sovrummet med soffbordet som matbord. Levande ljust fladdrade runt om i rummet och maten hade en tropisk touch. Efterrätten bestod till exempel av mango, honungsmelon, kiwi och äpple (ananasen sparade vi, magarna var allt för mätta). Kanske inte helt LCHF-korrekt med en massa frukt - men gud så gott det var att unna sig lite välgörande och välsmakande frukt! Tack, återigen, älskling för att du fixat så fint! Och jag behövde inte lyfta ett finger på hela kvällen (välbehövligt efter veckans alla träningspas). ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

låter helt underbart!

2011-01-22 @ 11:11:12
Postat av: Julia Lindfors

Det var helt underbart!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback