Energiskt energiknippe

Den föregående veckan avslutade jag, liksom ungefär hela Sveriges befolkning, med att kolla på Solsidan på TV4. En halvtimme riktigt bra humor en gång per vecka, det är toppen! Efter den riktigt lugna och sköna helgen är jag nu pigg och utvilad och framför allt motiverad till ytterligare en intensiv vecka! Hittills idag har jag t.ex. läst om expropriation (så svårt ord att jag knappt kan uttala det). Snart blir det lunch och därefter föreläsning mellan 13 och 17. Ikväll ska jag nog fortsätta läsa lite till, men den här gången om fastighetsköp (vilket även dagens föreläsning kommer handla om). Hinner jag, och orkar jag, blir det ett Wii Fit-träningspass ikväll. Annars får jag samla all energi tills imorgon då jag ska på ett förmiddagspass på SATS. Pilates är det som står på schemat då!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback