Inte riktigt som jag sa

Tidigare idag skrev jag att jag skulle ägna dagen åt bloggskrivande, resegruppsmöte och skolarbete. Och att kvällen skulle vara oplanerad. Vad har jag gjort sedan dess då?

Jag har inte skrivit ett enda blogginlägg (före detta).

Jag har varit på ett långt och mycket givande resegruppsmöte.

Jag har inte ägnat skolarbetet en sekund av min dyrbara tid.

Istället har jag, som sagt, varit på ett långt möte, sammanställt det som sades på mötet, tvättat två maskiner smutstvätt och därefter hängt upp den rena tvätten, diskat, skickat iväg lite viktiga mail, fyllt i kalendern för februarimånad och förberett middagen. Varför jag inte har ätit middag redan? För att jag väntar på att Adam ska komma hem från skolan. Men nu börjar jag faktiskt bli lite hungrig...

Så vad ska jag göra ikväll då?
Jo, jag ska göra skolarbete och så ska jag äta middag, någon gång inom en snar framtid - hoppas jag!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback