Kicking your ass

Idag valde jag att testa på något nytt på träningsfronten (nytt för mig alltså), nämligen BodyCombat. Enligt SATS hemsida är det ett fartfyllt gruppträningspass med inspiration från kampsporter. Enligt mig är det en otroligt massa kickar, slag och svett under en timme. Med kroppen i rörelse hela tiden. Visserligen krävde passet mycket energi, men snacka om att passet GAV energi också. Jag känner mig helt hyperaktiv i hela kroppen just nu. En löprunda hade inte varit helt fel nu, men jag ska sansa mig. Jag har en mycket intensiv träningsvecka framför mig, jag måste därför lagra lite energi.

Ikväll blir det istället lite omvårdnad om mitt yttre. Ansiktsmask, hårinpackning, nagellack och så vidare. Har ni också en grymt bra söndag? Hoppas det!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback