Lite senare samma morgon

Vi var faktiskt 13 stycken som orkade oss upp till den tidiga måndagslektionen. Eller ja, 14 om man räknar med läraren - men man förutsätter ju faktiskt att i alla fall läraren ska vara på plats. Känns rätt självklart.

Jag överlevde lektionen (som faktiskt var en riktigt lärorik lektion också - ha! Synd för er som inte orkade stiga upp ur sängen), och känner mig nu pigg och glad. Det är soligt och jag har hela dagen framför mig. Hur jag ska spendera den? Bloggskrivande, resegruppsmöte och skolarbete. Och ikväll tänkte jag göra ingenting. Rätt skön planering, om jag får säga det själv (och det får jag ju eftersom det är min egen blogg det här).

Att Adam steg upp när jag kom hem efter skoldagens slut kändes ju lite märkligt - men ändå.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback