Måste jag verkligen?

Eh, alltså hörni. Den här träningsvärken jag har. Ska den verkligen vara nödvändig? Jag gillar inte att vara hälften 90-årig-gammal-tant och hälften osmörjd-robot. Man känner sig liksom så osmidig då. Lättaste sättet att sätta sig ner på en stol är till exempel att med händerna ta stöd mot bordet och sedan låta benen glida ut åt varsitt håll (typ som spagat eller splitt, vilket som nu är vilket) tills rumpan landar på stolen. Tur att man har putrumpa så att man inte missar stolen. Spagat/splitt vore nog lite overkill just nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ,så känner jag mig jämt utan att ha träna!kram

2011-01-21 @ 14:55:01
Postat av: Julia Lindfors

Ja, jag förstår nu hur det måste kännas för dig! Jag tänkte på dig när träningsvärken var som värst! Fast för min egen skull hoppas jag på att aldrig känna mig så orörlig och osmidig, utan att det är träningsvärken som är orsaken. Kram


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback