Onsdag

Trots att jag gick och lade mig tidigt så tog det länge, länge innan jag somnade. Trist! Ikväll kommer Adam hem, så förhoppningsvis återfår jag sömnen då. Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter plugga i några timmar. Sedan ska jag promenera iväg och sälja mina böcker från den förra kursen. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad som är skönare, att bli av med böckerna eller att få pengarna?
-
Imorgon skriver jag en tenta om immaterialrätt. Det ska vara det enda i mina tankar idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns Studiematerial Rättsinformatik och

Författningssamling Rättsinformatik kvar?



I så fall vill jag köpa dem. Bor i Sthlm så det blir inget krångel med post osv.



Hälsningar

Anna

2011-01-12 @ 10:21:30

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback