Räcker tiden till?

I höst hade jag tänkt mig 100 % juridikstudier, 100 % statsvetenskapliga studier, 50 % kinesiska för nybörjare och en eventuell styrelsepost i Juridiska Föreningen. Ett extrajobb hade jag ju också tänkt se till att fixa. Och löpträningen kommer jag fortsätta vara aktiv med. Man kan fråga sig hur jag ska hinna med allting, det kan man. Men jag tror att jag skippar att fråga mig själv hur jag ska hinna med allting och bara kör istället. Går det inte så går det inte, då får jag väl spara något av allt det roliga till senare delar av mitt liv.

Har för mig att det finns någon bok som heter något om hur dygnet får fler timmar, eller om den hette något om att vara vardagseffektiv för att få tiden att räcka till bättre. Jag tror jag ska köpa mig ett exemplar och lära mig hur man gör. Det kan behövas!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback