NU

Nu, söndag, har jag äntligen fyllt på sömnkontot så att det är fulladdat. Dessutom har jag äntligen läst igenom alla missade blogginlägg (det tog sin lilla tid). Utöver det har jag hunnit med att se på film, sola, simma, bada bastu, äta "plåtbröd" (pizza) på Niska och jobba en dag. Imorgon börjar jag sommarjobba på riktigt, det vill säga varje vardag fram till skolan börjar igen i höst.

Under veckan som kommer lovar jag att publicera ett inlägg om Londonresan. Dessutom lovar jag att det blir lite träning (eller helst ganska mycket), så att
den här bloggen slipper vara utdöd! Nu är jag på gång igen!

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Fin blogg! Kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? Jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en söt kommentar. Hi hi O_O.

Ta hand om er kramiz ☆ =_=


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback