Scandic, Unga Moderater och Täby Centrum

Igår satt jag själv i hotellets restaurang och åt middag, med mig hade jag senaste numret av Chic som sällskap. Imorse åt jag frukost med dagens DN som sällskap. Igår kväll när jag skulle sova märkte jag att det kändes lite ensamt. Jag är ju inte van att vara ensam speciellt mycket, så det här är säkert en bra prövning. Att bara vara med mig själv. Fast det ska onekligen bli skönt när Adam kommer hit imorgon eftermiddag och gör mig sällskap. Och imorgon  på förmiddagen ska jag även träffa kompisarna för att fixa det sista inför London. Skönt, då får jag äntligen använda min röst igen.

Nu sitter jag på mitt rum och betar av lite politiskt och annat arbete jag tagit på mig bara för att jag älskar det. Som att skriva en artikel till den nylanserade hemsidan ung.ax och att börja fundera kring mitt sommarprat - ja, det är sant! Jag ska sommarprata i Ålands Radio i slutet av sommaren. Jag ser otroligt mycket fram emot det och kommer troligen ha hunnit ändra såväl prat som musik några hundra gånger innan det väl är dags.

Lite senare idag tänkte jag åka en sväng in till Täby Centrum och sedan blir det nog ett träningspass i hotellets gym.

Kommentarer
Postat av: Julia Lindström

Jag såg i tidningen att du skulle sommarprata :) Vad kul! :D Måste försöka komma ihåg vilken dag och lyssna den dagen ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback