Torsdag - Kristi Himmelfärdsdag

Jag har precis kommit tillbaka till hotellrummet, efter att ha intagit frukost. Om en stund ska jag börja bege mig in mot stan, för att träffa planeringsgruppen för Londonresan. Det allra sista ska fixas innan resan nu! Därefter blir det ett möte om den Nordiska Veckan vi ska hålla i november igen (jag vet, vi är ute i god tid). Framåt eftermiddagen dyker Adam upp här i Stockholm och jag får njuta av hans sällskap!

En dålig sak med den här dagen? Det är att det är Kristi Himmelfärdsdag, vilket betyder att restaurangen här på hotellet är stängd (bortsett från frukosten alltså) - var ska Adam och jag äta middag ikväll? Typiskt.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-02 @ 18:21:54
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback