Åland imorgon!

Det verkar som att jag har lite problem med att hålla mig stilla här i Stockholm. För nu har jag redan planerat in nästa resa, som går av stapeln imorgon. Då sticker jag hem till ön, Åland, några dagar. Där ska jag hinna med att gå på informationsmöte om nystartade Unga Moderater, klippa håret samt ta hand om mina småsystrar när mamma åker iväg till Stockholm (ombytta roller, jag vet).

Då jag inte tänker skriva tentan på fredag fick jag plötsligt tid för allt detta. Och det bästa är att jag får med mig Adam till Åland, så den här gången reser jag iväg hemifrån men slipper sakna min sambo under resan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Alldeles fantastiskt roligt att du kommer hem Julia!

Jag vande mig på sportlovet med att ha dig "hemma" så jag har faktiskt saknat dig. Kramar mamma

2011-03-07 @ 13:56:29
Postat av: CasPeR^

Kommer Adam också ? :D

2011-03-07 @ 15:17:00
Postat av: caspeq

Sorry såg int d sista

2011-03-07 @ 15:17:54
Postat av: YES ! Ni kommer !! ÄNTLIGEN!!!!

2011-03-07 @ 15:19:49
Postat av: YES ! Ni kommer !! ÄNTLIGEN!!!!

2011-03-07 @ 15:19:50
Postat av: Fanny

ska bli roligt att få hem dig :')

Postat av: Julia Lindfors

Mamma och Fanny: Ja, det ska bli roligt att komma hem en vända också.

Casper: Japp, han kommer han också. Men det blir nog först på onsdag kväll han kommer till Kalmarnäs (tror jag).

2011-03-07 @ 18:57:55
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback