Allt och ingenting, som vanligt

Idag är en sådan där dag som det känns som att jag har fått allt och ingenting gjort på en och samma gång. För att tala klarspråk har jag fått väldigt mycket gjort förutom att börja läsa kurslitteraturen för straffrätten. Så imorgon ska jag ägna hela dagen åt att sätta mig in i straffrätten, med undantag för en liten stunds IntKom-arbete. Det gäller ju att jag hinner läsa en del straffrätt innan det är dags att börja tentaplugga för fastighetsrättstentan som jag ska skriva om en månad. Och så råkade jag så klart få den PM-uppgift som ska skrivas mellan den 8e och den 20e april (tentan jag ska skriva ligger den 14e april, mitt i PM-skrivandet alltså). Även fast det kan låta som det, så klagar jag inte - jag tycker att straffrätten hittills är otroligt engagerande och intressant (har varit två föreläsningar)!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback