God morgon onsdag!

Det är 23 timmar och en minut sedan jag skrev ett inlägg senast. Med andra ord skrev jag senast igår på förmiddagen. Då skrev jag att det var kallt här inne i lägenheten på grund av att vädringsluckan stått öppen hela natten. Den här natten har vädringsluckan varit stängd, men istället har det varit så kallt ute att det nu (ändå!) bara är 19 grader här inne. Snopet.

Igår gick dagen i ett. Först var det (världens segaste) föreläsning och därefter möte om Internationella Fadderiets höstprogram. Du kanske vill bli Internationell Fadder? Håll utkik efter marknadsföringen som kommer dyka upp snart! 

Resten av dagen ägnade jag åt diverse småsaker. Kolla upp detaljer inför Londonresan vi planerar, leta efter en storstuga till Folkbanquetten vi snart ska hålla i, betalade räkningar... Och annat lika spännande. Den här dagen kommer vara snarlik, bara det att jag hoppas att dagens föreläsning är intressantare och mötet jag ska på direkt efteråt ska handla om Londonresan.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback